Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 23, 2012
Image Size
4.1 MB
Resolution
5984×4000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
410
Favourites
16 (who?)
Comments
9
Downloads
24
×
YMS-15 Gyan by xxLelouchxx67 YMS-15 Gyan by xxLelouchxx67
Obglatatory front and back profile shots. I like the suit for being simple and "armory." No fancy wings or some shismadigs sticking out everywhere.

Looking at it now, maybe I overdid the decals for the torso... ^^;
Add a Comment:
 
:iconcharteam:
CharTeam Jan 30, 2012  Hobbyist Photographer
this looks pretty good not gonna lie. so is this a master grade
Reply
:iconxxlelouchxx67:
xxLelouchxx67 Jan 30, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks! Yeah it's the MG 1/100 model. ;)
Reply
:iconcharteam:
CharTeam Jan 30, 2012  Hobbyist Photographer
dose the sword really light up like that?
Reply
:iconxxlelouchxx67:
xxLelouchxx67 Jan 30, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Yup, Bandai includes a nice yellow LED in the hilt, although you need to buy the battery yourself.
Reply
:iconcharteam:
CharTeam Jan 30, 2012  Hobbyist Photographer
hearing aide battery im guessing
Reply
:iconxxlelouchxx67:
xxLelouchxx67 Jan 30, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Those little flat batteries you can find at RadioShack. Dunno if they're used exclusively for hearing aides. :O_o:
Reply
:iconcharteam:
CharTeam Jan 30, 2012  Hobbyist Photographer
the instructions say im guessing. i might get it. i always thought the gyen was a cool mech. to bad the pilot was an french sissy lol
Reply
:iconzeroconvoy:
zeroconvoy Jan 27, 2012  Hobbyist Photographer
pretty nice back ground
Reply
:icontemplar1ca:
Oh don't worry, I'm sure battle will solve that for you. XD
Reply
Add a Comment: